Tehisintellekt kaubanduses 


Aitame teil parandada klientide ostukogemust, pakkuda sihitud kampaaniaid ja teha täpseid otsuseid reaalajas. Meil on kogemus nii õigete kaubakoguste ennustamisega poodides kui ka ostukogemuse personaalsemaks muutmisega.

Kaubandussektor seisab silmitsi kiiresti muutuvate turutingimuste, kasvavate kliendiootuste ja tugeva konkurentsiga. Lojaalsuse säilitamine ja kasumlikkuse suurendamine nõuavad innovaatilisi lahendusi, mis aitavad ettevõtetel eristuda ja kohaneda turumuutustega.

Tehisintellekt võimaldab kasvatada kasumlikkust mitmel moel: personaliseerimine suurendab rist- ja korduvmüüke ning laiendab lojaalsete klientide hulka. Suure ja pidevalt muutuva sortimendiga kaupluste võrgustikus on klientidel keeruline leida neid kõnetavaid tooteid, mis kajastub saamata jäänud tulus. AI-lahendused aitavad tuvastada võtmetooted kauplusepõhiselt.

STACC arendab AI-lahendusi, mis optimeerivad kaupade koguseid nii lattu kui riiulile. Samuti saab masinõppe abil täiustada kaupluste sortimendi planeerimist, leides üles ka need tooted, mida poes veel ei müüda, kuid mille järele on olemas nõudlus.

AI võimalused kaubanduses:

Ostukogemuse personaliseerimine
Sihitud turundus
Kaupade nutikas tellimine
Tühjade riiulite tuvastamine
Kaupluse sortimendi planeerimine

Pakume kaubandussektori vajadustele vastavaid lahendusi: 


  • turunduse viimine järgmisele tasemele – personaalsed pakkumised veebipoodides, ostupultides ja e-kirjades
  • kaupade personaalne hinnastamine ja optimaalsete soodustuste leidmine
  • kaupade nutikas tellimine – nõudluse ennustamine iga toote ja kaupluse põhiselt
  • tühja riiuli ennustamine, reaalajas tuvastuse ja prioriteetsuse põhine teavitussüsteem
  • kaupluse sortimendi planeerimine – intelligentsed lahendused, mis võimaldavad klientide ostuharjumuste põhjal lisada sortimenti ka need tooted, mille pärast kliendid mujal poes käivad

Tutvu oma personaalsete pakkumistega Partnerkaardi ja Coopi äpis.

Kas need kõnetavad sind?

Tutvu oma personaalsete pakkumistega Partnerkaardi ja Coopi äpis.

Kas need kõnetavad sind?

Oleme kaubandusettevõtetele loonud erinevaid AI-lahendusi:

Andmepõhisus loob müügiprotsessis väärtust

Andmepõhisus loob müügiprotsessis väärtust

Taastuvenergia osakaalu kasv toob kaasa vajaduse mahukate energiasalvestuslahenduste järele. Et tagada varustuskindlus ja maksimaalne tasuvus, tuleb energia tootmise, salvestamise ja...Loe lähemalt >
Kuidas tagada AI-projekti õnnestumine

Kuidas tagada AI-projekti õnnestumine

Tehisintellekti (inglise keeles artificial intelligence ehk AI) projektid on muutumas digitaalse arengu lahutamatuks osaks, kuid edu saavutamiseks ei piisa üksnes...Loe lähemalt >
eTerminali kiire kasv tingis vajaduse automatiseerimiseks

eTerminali kiire kasv tingis vajaduse automatiseerimiseks

Elektrienergia turg on viimastel aastatel kiiresti arenenud, pakkudes uusi võimalusi, kuid tuues kaasa ka keerukaid väljakutseid. Turuosalistel tuleb igapäevaselt hallata...Loe lähemalt >
Andmete puhastamine kaubanduses: AI-lahenduste rakendamise alustala

Andmete puhastamine kaubanduses: AI-lahenduste rakendamise alustala

Kvaliteetsed andmed on hädavajalikud selleks, et rakendada neile edukalt masinõpet või AI-d ning luua usaldusväärseid ja töökindlaid süsteeme. Kaubanduses, kus...Loe lähemalt >
Andmepõhine ostukogemus: kuidas Coop Eesti suurendab kliendilojaalsust?

Andmepõhine ostukogemus: kuidas Coop Eesti suurendab kliendilojaalsust?

Kuidas leida igale kliendile just need tooted, mis tooksid ta ikka ja jälle tagasi? STACCi ja Coop Eesti koostöös valmis...Loe lähemalt >
Kuidas STACC aitas Selveril tarneahela optimeerimist efektiivsemaks muuta?

Kuidas STACC aitas Selveril tarneahela optimeerimist efektiivsemaks muuta?

Infotehnoloogia kiire areng võimaldab inimestel luua täpseid masinõppe mudeleid, mis suudavad õppida olemasolevatest andmetest. Selliste mudelite rakendamine aitab ennustada nõudlust...Loe lähemalt >
Otsustuspuul põhinevad masinõppemeetodid

Otsustuspuul põhinevad masinõppemeetodid

Masinõppemeetodi valiku juures mängivad rolli mitmed aspektid, näiteks see, millised on andmed, millel meetodit rakendada plaanitakse.Loe lähemalt >
Andmepõhisus loob müügiprotsessis väärtust

Andmepõhisus loob müügiprotsessis väärtust

Taastuvenergia osakaalu kasv toob kaasa vajaduse mahukate energiasalvestuslahenduste järele. Et tagada varustuskindlus ja maksimaalne tasuvus, tuleb energia tootmise, salvestamise ja...Loe lähemalt >
Kuidas tagada AI-projekti õnnestumine

Kuidas tagada AI-projekti õnnestumine

Tehisintellekti (inglise keeles artificial intelligence ehk AI) projektid on muutumas digitaalse arengu lahutamatuks osaks, kuid edu saavutamiseks ei piisa üksnes...Loe lähemalt >
eTerminali kiire kasv tingis vajaduse automatiseerimiseks

eTerminali kiire kasv tingis vajaduse automatiseerimiseks

Elektrienergia turg on viimastel aastatel kiiresti arenenud, pakkudes uusi võimalusi, kuid tuues kaasa ka keerukaid väljakutseid. Turuosalistel tuleb igapäevaselt hallata...Loe lähemalt >
Andmete puhastamine kaubanduses: AI-lahenduste rakendamise alustala

Andmete puhastamine kaubanduses: AI-lahenduste rakendamise alustala

Kvaliteetsed andmed on hädavajalikud selleks, et rakendada neile edukalt masinõpet või AI-d ning luua usaldusväärseid ja töökindlaid süsteeme. Kaubanduses, kus...Loe lähemalt >
Andmepõhine ostukogemus: kuidas Coop Eesti suurendab kliendilojaalsust?

Andmepõhine ostukogemus: kuidas Coop Eesti suurendab kliendilojaalsust?

Kuidas leida igale kliendile just need tooted, mis tooksid ta ikka ja jälle tagasi? STACCi ja Coop Eesti koostöös valmis...Loe lähemalt >
Kuidas STACC aitas Selveril tarneahela optimeerimist efektiivsemaks muuta?

Kuidas STACC aitas Selveril tarneahela optimeerimist efektiivsemaks muuta?

Infotehnoloogia kiire areng võimaldab inimestel luua täpseid masinõppe mudeleid, mis suudavad õppida olemasolevatest andmetest. Selliste mudelite rakendamine aitab ennustada nõudlust...Loe lähemalt >
Otsustuspuul põhinevad masinõppemeetodid

Otsustuspuul põhinevad masinõppemeetodid

Masinõppemeetodi valiku juures mängivad rolli mitmed aspektid, näiteks see, millised on andmed, millel meetodit rakendada plaanitakse.Loe lähemalt >

Loe ka teisi kaubanduse valdkonna lugusid meie blogist.

Soovid suurendada klientide lojaalsust ja kindlustada äri jätkusuutlikkust?
Võta meiega ühendust!​

Soovid suurendada klientide lojaalsust ja kindlustada äri jätkusuutlikkust?
Võta meiega ühendust!

TIIT SEPP

Juhtiv andmeteadlane
+372 551 6983
tiit.sepp@stacc.ee