STACCi projektijuhi artikkel avaldati mainekas teadusajakirjas

STACCi projektijuhi artikkel avaldati mainekas teadusajakirjas

Tartu Ülikooli, STACCi ja Qureteci teadlaste avaldatud uuringust selgus, et 99,8% Eesti inimestest kannab vähemalt ühte sellist geenivarianti, mille tõttu oleks mõnda ravimit tarvis võtta tavapärasest erinevas annuses. Jutt on üsna sagedasti kasutatavatest ravimitest, mida võtab iga päev üle viie protsendi elanikkonnast. Geenidel on oluline roll selles, kuidas ravimid mõjutavad meie organismi. Ravimite tavapärasest kiirem

Loe lisaks
STACCi seminar: E-mailide personaliseerimine soovitussüsteemi abil

STACCi seminar: E-mailide personaliseerimine soovitussüsteemi abil

Erinevate turundusvõtete kõrval on e-kiri üheks ehk kõige mõjusamaks kliendini jõudmise viisiks. Turundusvõtte miinuseks on aga see, et e-kampaaniaid tuleb inimese postkasti mitmeid päevas. Info ülekülluses ei pruugita neile isegi reageerida. Seega tekib küsimus, kuidas panna potentsiaalne klient sinu kirja vastu huvi tundma? Kui efektiivne su kiri postkastis on, sõltub juba oskusest eristuda ja oma

Loe lisaks
Mis toimub soovitussüsteemi sees?

Mis toimub soovitussüsteemi sees?

Soovitussüsteemi ülesanne on lihtne − teha toodete ja teenuste seast kasutajatele võimalikult personaalseid ja huvipakkuvaid soovitusi. Alates kliendi esimesest klikist veebilehel kuni personaalse soovituse saamiseni teeb süsteem läbi aga mitmekülgse protsessi. Vaatame lähemalt, kuidas soovitused klientideni jõuavad. Teeme seda veebipoe näitel. Kui klient siseneb veebipoodi, salvestab poe taustsüsteem kõik tegevused – klikid toodetel, toodete lisamise

Loe lisaks
Soovitussüsteemi kasutamine e-kirjade personaliseerimiseks

Soovitussüsteemi kasutamine e-kirjade personaliseerimiseks

Erinevate turundusvõtete kõrval on e-kiri üheks ehk kõige mõjusamaks kliendini jõudmise viisiks. Miinuseks on aga see, et e-kampaaniaid tuleb inimese postkasti mitmeid päevas. Info ülekülluses ei pruugita neile isegi reageerida. Seega tekib küsimus, kuidas panna potentsiaalne klient sinu kirja vastu huvi tundma? Kui efektiivne su kiri postkastis on, sõltub juba oskusest eristuda ja oma tooteid

Loe lisaks
Kuidas veebipood soovitussüsteemiga uuele tasemele viia?

Kuidas veebipood soovitussüsteemiga uuele tasemele viia?

Veebipoodide arv ja neis pakutavate toodete valik on kasvutrendis. Kasutajate tähelepanuvõime ei ole aga ajas paranenud. Sellest tulenevalt on e-poodide üheks kriitilisemaks väljakutseks klientide juhtimine neid huvitavate toodeteni ning selle tegemine viisil, mis aitaks kaasa äriliste eesmärkide täitumisele. Siin on oma roll soovitussüsteemil, mida täna edukad veebipoed ka kasutavad. Konkurentsitingimustes omab soovitussüsteemi kasutav veebipood selle

Loe lisaks
Soovitussüsteemid – kellele soovitatakse ja mida?

Soovitussüsteemid – kellele soovitatakse ja mida?

Nii veebikeskkonnas toimetades kui ka näiteks poekettide kliendikaarte kasutades jätad endast maha käitumismustrid ja ostuajaloo, mis peegeldavad sinu elustiili, eelistusi ja valikuid. Need mustrid on sisendiks soovitussüsteemidele, mis on muutnud viisi, kuidas leitakse tooteid, teenuseid või isegi teisi inimesi. Nii viivad soovitussüsteemid sind Facebookis ja LinkedIn’is kokku potentsiaalsete kontaktidega. Filmikataloogi sirvimise ja vaadatud filmide põhjal

Loe lisaks
STACCi arendajad Spotify korraldatud RecSys Challenge 2018 võistlusel

STACCi arendajad Spotify korraldatud RecSys Challenge 2018 võistlusel

STACCi arendajad Carlos Bentes, Maksym Semikin ja Meri Liis Treimann osalesid 30. juunil 2018 lõppenud RecSys Challenge 2018 võistlusel, mille korraldajateks olid Spotify, Massachusettsi ülikool Amherstis ja Johannes Kepleri ülikool Linzis. Spotify on veebipõhine muusika voogesituse teenus, millel on üle 140 miljoni aktiivse kasutaja ja üle 30 miljoni loo. Rakenduse ühe populaarsemaks funktsiooniks on esitusloendite

Loe lisaks
Otsime oma meeskonda välisturgude müügiesindajat!

Otsime oma meeskonda välisturgude müügiesindajat!

Oleme välja arendanud oma soovitussüsteemi platvormi, mille müügiga soovime aktiivsemalt liikuda ka Eestist väljapoole. Soovitussüsteem on tarkvaratoode, mille eesmärgiks on näidata veebikeskkonnas kasutajatele neile sobivaid tooteid. Vaata ka tutvustavat videot. Välisturgude müügiesindaja töö eesmärgiks on STACCi soovitussüsteemi edukas müük välisturgudel.  Tööülesanded: Aktiivne müügitöö ja kliendikohtumiste läbiviimine; Uute klientide leidmine ja kliendibaasi haldamine; Osalemine müügi- ja turundusstrateegia

Loe lisaks
Kuidas teha algust masinõppega?

Kuidas teha algust masinõppega?

Võime masinõppest mõelda kui tulevikuteemast, ent üha kasvavate andmemahtude tõttu on see meie igapäevaga juba väga tihedalt seotud. Masinõppe rakendamisel on potentsiaalne kasu igas (juhtimis)valdkonnas, kus liigub suur hulk andmeid. Täna, veel enam tulevikus, teeb kuluefektiivsemalt tööd ja teenib suuremat kasumit ettevõtja, kes oskab andmehulgad enda kasuks tööle panna. Masinõpe aitab leida suurtest andmehulkadest seaduspärasid

Loe lisaks
STACCi seminar: Soovitussüsteemi kasutamine e-kaubanduses

STACCi seminar: Soovitussüsteemi kasutamine e-kaubanduses

Soovitussüsteem on muutunud üksikute e-kaubanduslike saitide poolt rakendatud “uudisasjast” tõsiseks äriinstrumendiks, mis kujundab ümber e-kaubanduse maailma. Aina kasvav arv e-kauplusi on kasutusele võtnud soovitussüsteemi, et parendada oma klientide veebiostlemise kogemust, suurendada müüki ja tõsta klientide lojaalsust. Soovitussüsteemid muudavad viisi, kuidas veebisaidid oma kasutajatega suhtlevad ja võimaldavad ettevõtetel maksimeerida investeeringutasuvust, kasutades informatsiooni, mida nad koguvad iga

Loe lisaks