Soovitussüsteem on muutunud üksikute e-kaubanduslike saitide poolt rakendatud “uudisasjast” tõsiseks äriinstrumendiks, mis kujundab ümber e-kaubanduse maailma. Aina kasvav arv e-kauplusi on kasutusele võtnud soovitussüsteemi, et parendada oma klientide veebiostlemise kogemust, suurendada müüki ja tõsta klientide lojaalsust. Soovitussüsteemid muudavad viisi, kuidas veebisaidid oma kasutajatega suhtlevad ja võimaldavad ettevõtetel maksimeerida investeeringutasuvust, kasutades informatsiooni, mida nad koguvad iga kliendi eelistuste ja ostude kohta.
Tänaseks on kõik 10 maailma suurimat e-kaubanduse ettevõtet välja arendanud oma tehisintelligentse soovitussüsteemi ning valdkonna teerajaja Amazon teeb üle 30% müügist soovitusmootori toel. Soovitussüsteemid on selgelt muutunud edukate veebipoodide keskseks komponendiks.
Kui sind huvitab, kuidas soovitussüsteemi abil oma ärilisi eesmärke saavutada, oled oodatud seminarile, kus arutame teemadel:
– Mis on soovitussüsteemid ja kuidas need toimivad?
– Millised on levinumad soovitusmudelid ja milliseid mudeleid kasutavad ‘suured tegijad’?
– Kuidas toimub soovitussüsteemi loomine ja arendamine?
– Mida silmas pidada soovitussüsteemi rakendamisel?
Samuti tutvustame kahte erinevat kasutajalugu soovitussüsteemi rakendamisest – neist üks veebipoe personaliseerimiseks ja teine e-maili turunduskampaania personaliseerimiseks. Lisaks projekti kirjeldustele saab kuulda ka tulemustest ja kliendi tagasisidest.
Seminari toimumisaeg ja -koht:
22. veebruar kell 10:00-12:00
Technopolis Ülemiste
Lõõtsa 6, Tallinn (sissepääs A ja D uksest)
2. korrus, Zappi seminariruum
Parkimine: http://ulemistecity.ee/parking-logistics/parkimine/
Seminarist osavõtt on tasuta, kuid kohtade arv on piiratud. Registreeri oma osalus hiljemalt 18. veebruaril, kasutades allpool olevat vormi.
Lisainformatsioon:
Annet Muru
annet.muru@www.stacc.ee
+372 5323 5266